Assalammualaikum semua :) pernah bercinta kan ? mesti pernah kan hurm . ha tu lah pasal tajuk tu 'menyakitkan hati' . Alih - alih mengharap cinta sejati , yang didapati malah cinta sehari . Nurul nak luahkan semua yang dia buat dekat Nurul . Bila pendam memang sakit sangat hati ni tapi Nurul mampu diam jew , taknak cakap apa2 . Cuma nak tengok sejauh mana dia setia dekat saya .

Nurul tukar lagu blog . Terharu dengan lagu ni , 
  aumm memang sedih '' mengalir air mata ''


Kalau kita chat dengan orang lain kan ? katakan cht dengan lelaki lain la kan ,  mesti dia marah kan ? tapi kita sabar jew . tapi kalau dia? bila bukak wechat dia mesti ada cht perempuan urm . siapa tak sakit hati kan . but Nurul diam jew , taknak cakap banyak , taknak marah2 , gaduh2 bagai semua itu , buat sakit hati jew . If dia sayang kita betol2 dia takkan buat macam .


Dia pernah berkata yang dia takkan layan lagi perempuan lain . but bila on wechat dia ada perempuan mana entah . Dia siap berjanji lagi yang dia takkan layan perempuan lain . Siap intro bagai lagi . Nurul tak marah nak kawan bagai , tapi dia dah janji yang dia tak layan perempuan lain selain saya . Apa semua ni :( sedih tau tak . Tak mampu dah nak hadapi urm . Sakit nye hati saya urm . Mampu bersabar jew . 


Gud larh kalau awak dah menyesal semua , tahu pulak menyesal , habis tu pasal buat lagi errrrr!! geram nyeh , sabar Nurul sabar . Kalau kita diam , cakap kita abaikan dia lah itu lah . Aku pun dah janji yang aku tak layan lelaki lain , bila kata kawan cakap cemburu lah , Habis yang kau buat aku macam tu pehal ! bila aku janji aku takkan buat , tapi kau? masih layan , huaa! syok betoi kena macam ni . mintak break mula lah nak nangis bagai , ingat aku herann ke ! but aku cuba layan kau dengan baik . Memang kau tengok aku happy dengan kau , but? tak pun masih sakit hati lagi . YAllah ! tak mampu dah nak bercinta . So now ! fokus untuk PT3 lagi bagus .


Tak tahu nak cakap apa lagi , sampai sini sahaja nak luahkan . Sebenarnya banyak lagi . But biarkan dulu . Nurul cuba untuk menghadapi semua ni :) Terima kasih layan blog Nurul . Assalammualaikum :) 


Berminat dengan post saya yang lain?
                -saya okey saya kuat
     -Allah rindukan doa hambanya 






No comments:

Post a Comment